7 koraka do LinkedIn profila koji privlači regrutere

This is the lede paragraph for the blog post. It should be populated with dynamic data from a WYSIWYG custom field assigned to your posts.

Autor

Nemanja Đorđević

Objavljeno

28.02.2023
BlogNovosti People Focus
Linkedin 1

LinkedIn profil igra važnu ulogu u izgradnji vašeg ličnog brenda u IT-u. Nije dovoljno samo imati profil. Kvalitetno popunjen profil je neophodan! Olakšaće vam da budete primećeni od strane regrutera i dobijaćete više poslovnih ponuda. Imajte na umu da danas skoro svi poslodavci i regruteri koriste LinkedIn za pronalaženje kandidata i zaposlenih.

Daćemo Vam savete kako da se baš vaš profil izdvoji na LinkedInu.

Profilna slika – mora biti profesionalna

Izaberite sofisticiranu sliku visoke rezolucije, po mogućstvu onu sa nasmejanim licem. U idealnom slučaju, trebalo bi da odgovara stilu LinkedIn-a. Preporuka je da u fokusu bude vaše lice.

Naslovna fotografija

Preporučujemo da dodate naslovnu fotografiju, jer je možete kreativno iskoristiti za brendiranje sebe kao programera. Ako nemate naslovnu fotografiju koja pokazuje vaše veštine, možete je napraviti pomoću Canva.com alata.

Naslov – dodajte ključne reči

Sledeća važna tačka je naziv vašeg radnog mesta, koji treba da bude konkretan i da sadrži ključne reči koje se odnose na vaš posao. Na primer, ako tražite posao kao full stack web programer koji koristi Python, trebalo bi da navedete svoj posao kao Python Full-Stack Web Developer.

About – skrenite pažnju na sebe

Dajte ovom odeljku lični pečat i recite ljudima sve o sebi, svojoj priči, svojoj ličnosti i iskustvima.

Pišite u prvom licu – kao da razgovarate sa osobom i objašnjavate šta radite. Važno je da koristite svoj autentičan glas. Delujte prirodno. Prvih nekoliko rečenica su ključne jer će na osnovu njih neko nastaviti ili odustati od daljeg čitanja ove sekcije. Nakon toga možete pričati o projektima koje ste uradili i drugim detaljima o sebi.

Korišćenje pravih ključnih reči ovde će povećati vaše šanse da vas pronađu pravi ljudi. Uvek uključite poziv na akciju (CTA). Želite da posetioci vašeg LinkedIn profila navedu da saznaju više o vama.

Radno iskustvo – redovno ga ažurirajte

Pokušajte da uključite sve svoje relevantne poslove i dodajte nekoliko tačaka za svaku poziciju. Fokusirajte se na radna mesta, iskustva i akreditive koji se direktno odnose na vrste poslova kojima želite da se bavite. Navedite jezike koje ste koristili i projekte na kojima ste radili.

Konekcije – 500+ je neophodno

LinkedIn je skroz u konekcijama. Trebalo bi da imate najmanje 500 konekcija jer to pokazuje da ste aktivni ovde. LinkedIn prikazuje broj konekcija na vrhu vašeg profila. Vaša mreža je moćna stvar, zato uložite malo vremena u nju. U idealnom slučaju, kada dodate nekoga novog u svoju mrežu, obavezno pošaljite poruku u kojoj objašnjavate zašto želite da se povežete sa njom.

Featured – pokažite se

Na vašem LinkedIn profilu nalazi se odeljak Feature odmah ispod opisa profila. Tamo možete dodati relevantne linkove, medije, članke itd. Na primer, možete dodati svoj GitHub profil ili neke druge medije koje želite da istaknete na svom profilu. Stavite svoj najbolji rad ovde i ažurirajte ga.

LinkedIn profil igra važnu ulogu u izgradnji vašeg ličnog brenda u IT-u. Nije dovoljno samo imati profil. Kvalitetno popunjen profil je neophodan! Olakšaće vam da budete primećeni od strane regrutera i dobijaćete više poslovnih ponuda. Imajte na umu da danas skoro svi poslodavci i regruteri koriste LinkedIn za pronalaženje kandidata i zaposlenih.

Daćemo Vam savete kako da se baš vaš profil izdvoji na LinkedInu.

Profilna slika – mora biti profesionalna

Izaberite sofisticiranu sliku visoke rezolucije, po mogućstvu onu sa nasmejanim licem. U idealnom slučaju, trebalo bi da odgovara stilu LinkedIn-a. Preporuka je da u fokusu bude vaše lice.

Naslovna fotografija

Preporučujemo da dodate naslovnu fotografiju, jer je možete kreativno iskoristiti za brendiranje sebe kao programera. Ako nemate naslovnu fotografiju koja pokazuje vaše veštine, možete je napraviti pomoću Canva.com alata.

Naslov – dodajte ključne reči

Sledeća važna tačka je naziv vašeg radnog mesta, koji treba da bude konkretan i da sadrži ključne reči koje se odnose na vaš posao. Na primer, ako tražite posao kao full stack web programer koji koristi Python, trebalo bi da navedete svoj posao kao Python Full-Stack Web Developer.

About – skrenite pažnju na sebe

Dajte ovom odeljku lični pečat i recite ljudima sve o sebi, svojoj priči, svojoj ličnosti i iskustvima.

Pišite u prvom licu – kao da razgovarate sa osobom i objašnjavate šta radite. Važno je da koristite svoj autentičan glas. Delujte prirodno. Prvih nekoliko rečenica su ključne jer će na osnovu njih neko nastaviti ili odustati od daljeg čitanja ove sekcije. Nakon toga možete pričati o projektima koje ste uradili i drugim detaljima o sebi.

Korišćenje pravih ključnih reči ovde će povećati vaše šanse da vas pronađu pravi ljudi. Uvek uključite poziv na akciju (CTA). Želite da posetioci vašeg LinkedIn profila navedu da saznaju više o vama.

Radno iskustvo – redovno ga ažurirajte

Pokušajte da uključite sve svoje relevantne poslove i dodajte nekoliko tačaka za svaku poziciju. Fokusirajte se na radna mesta, iskustva i akreditive koji se direktno odnose na vrste poslova kojima želite da se bavite. Navedite jezike koje ste koristili i projekte na kojima ste radili.

Konekcije – 500+ je neophodno

LinkedIn je skroz u konekcijama. Trebalo bi da imate najmanje 500 konekcija jer to pokazuje da ste aktivni ovde. LinkedIn prikazuje broj konekcija na vrhu vašeg profila. Vaša mreža je moćna stvar, zato uložite malo vremena u nju. U idealnom slučaju, kada dodate nekoga novog u svoju mrežu, obavezno pošaljite poruku u kojoj objašnjavate zašto želite da se povežete sa njom.

Featured – pokažite se

Na vašem LinkedIn profilu nalazi se odeljak Feature odmah ispod opisa profila. Tamo možete dodati relevantne linkove, medije, članke itd. Na primer, možete dodati svoj GitHub profil ili neke druge medije koje želite da istaknete na svom profilu. Stavite svoj najbolji rad ovde i ažurirajte ga.

ŠTA SE DOPALO NAŠIM ČITAOCIMA?

blog